Звіт
директора Комунального закладу «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1» Тетіївської міської ради Київської області
про свою діяльність на посаді протягом
2018-2019 навчального року
Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.05 р., проводиться щорічний звіт директорів про їх діяльність перед школою, батьками, громадськістю. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - суспільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльності в учбових закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.
Адміністрація закладу здійснює свою управлінську діяльність щодо забезпечення права громадян на отримання повної загальної середньої освіти у відповідності до чинного законодавства. Заклад має необхідний перелік нормативних документів та юридичних актів з даного питання. Навчальний заклад планує свою роботу відповідно до річного і робочого навчальних планів. У плані роботи школи передбачені всі основні напрямки та найголовніші питання роботи щодо створення в закладі оптимальних умов для забезпечення гарантованого права громадян на отримання повної загальної середньої освіти.
Згідно з посадовою інструкцією, я керую діяльністю учнівського, педагогічного колективів, обслуговуючим персоналом.
Своїм головним обов’язком я вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки, - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів, які я, як директор, очолюю.
1. Загальні відомості про навчальний заклад
Рішенням VІ сесії Тетіївської міської ради VІІ скликання № 202-06 VІІ від 29 травня 2018 року було перейменовано Тетіївську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 1 в Комунальний заклад «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1» Тетіївської міської ради Київської області.
Рік заснування | 1964 рік | ||||
Повна назва навчального закладу | Комунальний заклад «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1» Тетіївської міської ради Київської області | ||||
Форма власності | Комунальна | ||||
Юридична адреса навчального закладу | 09802, Київська область, м. Тетіїв, вул. Центральна, 107. Телефони: 5-53-55 , 5-53-54. | ||||
Мова виховання та навчання | Українська мова | ||||
Кількість класів, місць за проектом | Проекна потужність школи – 570 учнівських місць. | ||||
Кількість учнів у навчальному закладі | Клас, профіль | Кількість учнів | |||
1 | 21 | ||||
2 | 16 | ||||
3 | 24 | ||||
4 – а | 16 | ||||
4 – б | 15 | ||||
Всього: 1 – 4 класи | 92 | ||||
5 – а | 19 | ||||
5 – б | 16 | ||||
6 | 18 | ||||
7 | 28 | ||||
8 | 23 | ||||
9 | 27 | ||||
Всього:5 – 9 класи | 131 | ||||
10 - інформаційних технологій | 14 | ||||
11 - інформаційних технологій | 13 | ||||
Всього: 10 – 11 класи | 27 | ||||
Всього класів - 13 | |||||
Разом учнів | 250 | ||||
Рух учнів протягом навчального року | Клас | Рух учнів протягом навчального року | Кількість учнів на кінець навчального року | ||
прибуло | вибуло | ||||
1 | 1 | 20 | |||
2 | 1 | 17 | |||
3 | 2 | 22 | |||
4 – а | 16 | ||||
4 – б | 15 | ||||
Всього: 1 – 4 класи | 1 | 4 | 90 | ||
5 – а | 19 | ||||
5 – б | 1 | 1 | 16 | ||
6 | 18 | ||||
7 | 1 | 29 | |||
8 | 1 | 22 | |||
9 | 3 | 1 | 29 | ||
Всього:5 – 9 класи | 5 | 3 | 133 | ||
10 | 14 | ||||
11 | 13 | ||||
Всього: 10 – 11 класи | 1 | 27 | |||
Всього класів - 13 | 4 | 250 | |||
Режим роботи навчального закладу | Режим роботи школи в 2018-2019 навчальному році: Початок навчального року - 01.09.2018 р. Кінець навчального року – 31. 05.2019 р. Структура навчального року – семестр Тривалість навчального тижня – 5 днів Канікули: Осінні – 29.10.2018 року – 04.11.2018 року; Зимові – 31.12.2018 року – 15.01.2019 року; Весняні – 25.03.2019 року – 01.03.2019 року. Тривалість уроків: 1 клас – 35 хв., 2-4 класи – 40 хв., 5-11 класи – 45 хв. Тривалість перерв між уроками: 1 клас – 15 хв., 15 хв., 20 хв., 20 хв. 2 – 4 класи – 15 хв., 15 хв., 20 хв., 20 хв. 5 – 11 класи – 10 хв., 10 хв., 20 хв., 20 хв., 10 хв. Режим роботи ГПД : 12.00 – 12.30 – прийом дітей у групу продовженого дня. 12.30 – 12.50 – підготовка дітей до обіду. Обід 12.50 – 13.00 – підготовка до сну 13.00 – 14.30 – сон 14.30 – 14.45 – підйом дітей після сну 14.45 – 15.00 - полуденок 15.00 – 16.30 – ігри на свіжому повітрі 16.30 – 17.30 – настільні ігри 17.30 – 18.00 – співпраця з батьками 18.00 – повернення дітей додому. Початок занять: 8 год.30 хв. Режим роботи – однозмінний | ||||
Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.
Учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).
Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, вчителями.
2. Матеріально-технічна база навчального закладу:
Діяльність школи забезпечувалась, виходячи з фактичних обсягів фінансування. Проводиться робота з забезпечення розвитку та зміцнення матеріально-технічної бази школи, створення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу. Приміщення школи було повністю підготовлено до нового навчального року та до осінньо-зимового сезону.
Простора бібліотека, читальна зала підключенні до Інтернету, обладнаний спортивний майданчик на подвір’ї школи.
Протягом останнього року навчально матеріальна база значно покращилась.
Адміністрація школи приділяє велику увагу роботі щодо пошуку додаткових спонсорських надходжень.
Придбано за бюджетні кошти:
- Комплект меблів для початкової школи.
- Вішалки в гардероб.
За рахунок батьківських та спонсорських коштів :
- Відремонтовано стіни коридору на першому поверсі.
- Проведено капітальний ремонт в кабінетах № 12, спортивному залі, коридорі школи, актовому залі.
3. Кадрове забезпечення навчального закладу:
Комплектація педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.
У 201-2019 навчальному році штатними працівниками Комунальний заклад «Тетіївський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1» був забезпечений стовідсотково. Працювало 29 педагогічних працівників (1 працівник розрахувався) та 21 працівник з числа обслуговуючого персоналу .
По якісному складу педагогічних працівників наша школа має такі показники:
- «Вища категорія – 17
- «Спеціаліст І категорії – 7
- «Спеціаліст ІІ категорії – 2
- «Спеціаліст» - 2
- «Старший учитель» - 11
- «Учитель – методист» - 2
Належна увага приділялась питанням підвищення кваліфікації педагогічних працівників через проходження курсової підготовки при Комунальному навчальному закладі «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Всі вчителі згідно графіка РМК пройшли курсову перепідготовку.
Директор закладу | Складаний Іван Іванович, освіта вища, закінчив Брестський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна у 1980 р. за спеціальністю учитель фізичного виховання, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, має звання «старший учитель», загальний стаж педагогічної роботи 36 років, на посаді директора 7 років. |
Заступник директора школи з навально – виховної роботи | Мамчур Лариса Володимирівна, освіта вища, закінчила Переяслав – Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди в 1999 році, за спеціальністю українська мова і література, зарубіжна література, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, загальний стаж педагогічної роботи 16 років, на посаді 6 років. |
Заступник директора школи з виховної роботи | Складана Тетяна Анатоліївна, освіта вища, закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського в 2002 році, за спеціальністю початкове навчання, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, загальний стаж педагогічної роботи 17 років, на посаді 1 рік. |
4. Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет , де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.
Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок Тетіївської ЦРЛ у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.
Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі центральної лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком районного відділу освіти . Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках встановленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.
Традиційними оздоровчими заходами у школі є проведення шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках.
5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.
Продукти харчування завозяться централізовано зі складу.
Технологічне та холодильне обладнання:
- 2 плити електричних;
- 1 сковорода електрична;
- 1 духовка електрична;
- 3 холодильники.
Харчоблок обслуговують 2 працівники (кухар і помічник кухаря).
Харчування одноразове.
Безоплатним одноразовим харчуванням забезпечуються діти-сироти, діти з малозабезпечених сімей (при наявності відповідних документів), діти батьки яких є учасниками АТО. Гаряче харчування 1-11 класів відбувається згідно графіка у їдальні школи.
- Навчально-виховна робота у навчальному закладі:
У поточному навчальному році працював один молодий спеціаліст, якому приділялась значна увага з боку адміністрації.
Заступником директора школи Мамчур Л.В. постійно проводилось консультування щодо впровадження інноваційних технологій навчання учнів, ведення класних журналів та іншої шкільної документації, надавалась методична допомога з питань, які найбільше цікавили вищезазначених педагогів.
Із метою активізації творчої діяльності вчителів, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання у 2018/2019 навчальному році було проведено атестацію 7 педагогів. Із вчителів, які атестувалися:
· Мотовилець І.М.. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію (як практично психолога) та присвоєно вищу кваліфікаційну категорію (як соціального педагога);
· Лігава С.П. присвоєно вищу кваліфікаційну категорію;
· Дідух Н.В. присвоєно вищу кваліфікаційну категорію;
· Кичун Н.М. підвищено кваліфікаційну категорію на І;
· Осадчий Р.П. підвищено кваліфікаційну категорію на ІІ;
· Войцеховська Я.А. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст»;
· Солом’янюк А.Б.підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст» (11 тарифний розряд).
Курсову перепідготовку пройшли всі вчителі згідно графіка методичного кабінету управління освіти.
У 2018/2019 навчальному році заступником директора з навчально-виховної роботи Мамчур Л.В. було вивчено та узагальнено педагогічний досвід вчителя біології, екології Наконечнюк Т.В. Матеріали досвіду було представлено спочатку на засіданні методичної ради районного методичного кабінету (протокол № 2 від 25.11.2016 р.), а згодом і на засіданні методичної ради КВНЗ Київської обласної ради «Академія неперервної освіти». Вчителем також було випущено посібник «Зникаючі рослини рідного краю». Враховуючи схвалені матеріали досвіду та поширення його серед колег школи вчителю було присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист».
Протягом 2018-2019 навчального року робота педколективу була спрямована на виконання Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту» і сконцентрована навколо науково-методичної проблеми школи «Впровадження елементів інноваційних технологій у навчально-виховний процес на основі компетентнісно зорієнтованого навчання».
На початку навчального року була створена методична рада школи, робота якої перший рік була спрямована на реалізацію вищезазначеної методичної проблеми. Слід відзначити, що засідання методичної ради школи були змістовними, конкретними. Відповідно до І етапу плану роботи над методичною проблемою було проведено наступні заходи:
1. Вивчення різноманітних джерел літератури, її науковий аналіз.
2. Діагностування вчителів із метою виявлення їхніх методичних знань із проблеми.
3. Збір та оформлення інформації з проблеми в методичному кабінеті школи.
4. Засідання педагогічної ради:
· «Основні напрями впровадження інноваційних технологій у школі та їх методичне забезпечення»;
· «Особистість учня та вчителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому процесі»;
· «Педагогічний такт і професійна етика у формуванні особистості школяра».
5. Круглий стіл(обмін досвідом):
· Розвиток інформаційної компетенції учнів;
· Розвиток творчої компетенції учнів.
Керівники методичних комісій чітко спланували роботу. У вересні було проведено анкетування, яке показало, що більшість учителів добре володіє питаннями науково-теоретичної та психолого-педагогічної підготовки, організації навчальної діяльності учнів на уроці та методики ведення уроку, відчувають утруднення при розподілі матеріалу за тематичними блоками, при здійсненні контрольно-аналітичної діяльності в процесі навчання учнів та при використанні прийомів диференційованого навчання, сучасних методик ведення занять з метою підвищення пізнавальної активності, навичок самоконтролю при перевірці та корекції знань дітей.
За діагностичними анкетами керівниками МК було складено узагальнюючу діагностичну карту, що стало основою складання плану роботи на навчальний рік.
Аналіз планів МК вчителів - предметників показує, що зміст професійного навчання вирішувався через методичну діяльність і зосереджувався на проблемах особистої методики, формах і методах підвищення ефективності уроку, формуванні творчих здібностей учнів, їх вихованні.
В школі діє методичний кабінет, який поповнюється матеріалами, необхідними вчителю в роботі. Оформлені планшети по підсумках проведення виховних заходів, районних конкурсів, виставка робіт вчителів-предметників, учнівських робіт, атестаційні матеріали вчителів, матеріали конкурсу «Учитель року»,стенди «Атестаційний куточок», «Організація навчально-виховного процесу», «Державна підсумкова атестація», «Зовнішнє незалежне оцінювання», «Методична робота».
У методичному кабінеті вчителі систематично ознайомлюються з методичною літературою, новинками психолого-педагогічної науки.
Методична рада школи спрямовує і коригує напрями фахової, методичної роботи методичних комісій щодо вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, забезпечення потреб учителя, створення сприятливих умов для підвищення професійної майстерності, розвитку його ініціативи та творчості.
- Управлінська діяльність у навчальному закладі:
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
Узакладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки,молоді та спортуУкраїни, управління освіти ОТГ, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процесс і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.
Становлення такої співпраці передбачає виявлення й активізацію виховних можливостей сім'ї, підвищення педагогічної культури батьків та організацію спільної діяльності сім’ї та учнів. У школі склалася відповідна система роботи з батьками.
Основними завданнями роботи з батьками є:
- налагодження тісного зв’язку школи з батьками;
- активізація роботи батьківського сектора щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти;
- аналіз стану навчальних досягнень учнів і виявлення причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей;
- пропагування педагогічних знань, що зумовлюють підвищення педагогічної грамотності батьків;
- допомога батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома;
- впровадження форм роботи з сім’єю, що сприяє гуманізації взаємовідносин “педагоги - батьки”. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
В школі створено шкільний батьківський комітет, згідно затвердженого положення. Свої повноваження комітет реалізує через контроль за станом харчування, навчанням і поведінкою учнів, станом виховного процесу; разом з адміністрацією навчального закладу контролює виконання статуту, бере участь у рейдах з обстеження житлово-побутових умов проживання учнів із малозабезпечених і проблемних сімей, розглядають питання щодо морального й матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, подає на розгляд педради пропозиції щодо поліпшення позакласної й позаурочної роботи з учнями. Для батьків проблемних учнів заплановані відповідні заняття, розроблені пам’ятки батькам щодо подолання дитячих проблем. Проводяться індивідуальні та групові консультації психолога школи.
Ефективною формою педагогічного керівництва родинно-шкільним вихованням є обладнання тематичних куточків для батьків.
Одним із важливих етапів співпраці є підвищення юридичної освіти і педагогічної культури батьків ( у школі практикуються як колективні форми, так і індивідуальні). Обов’язково на заняття запрошуємо практичного психолога, лікарів ЦРЛ, представників кримінальної міліції, ЦССДМ, представників правоохоронних органів. Саме вони дають батькам кваліфіковані консультації, настанови з питань виховання їхніх дітей.
Звіт директора Тетіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
Тетіївської районної ради Київської області
про своюдіяльність на посаді
протягом 2016-2017 навчального року
Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.05 р., проводиться щорічний звіт директорів про їх діяльність перед школою, батьками, громадськістю. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - суспільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльності в учбових закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.
Адміністрація закладу здійснює свою управлінську діяльність щодо забезпечення права громадян на отримання повної загальної середньої освіти у відповідності до чинного законодавства. Заклад має необхідний перелік нормативних документів та юридичних актів з даного питання. Навчальний заклад планує свою роботу відповідно до річного і робочого навчальних планів. У плані роботи школи передбачені всі основні напрямки та найголовніші питання роботи щодо створення в закладі оптимальних умов для забезпечення гарантованого права громадян на отримання повної загальної середньої освіти.
Згідно з посадовою інструкцією, я керую діяльністю учнівського, педагогічного колективів, обслуговуючим персоналом.
Своїм головним обов’язком я вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки, - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів, які я, як директор, очолюю.
1. Загальні відомості про навчальний заклад
Рікзаснування | 1964рік | ||||
Повна назва навчального закладу | Тетіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Тетіївської районної ради Київської області | ||||
Форма власності | Комунальна | ||||
Юридична адреса навчального закладу | 09802, Київська область, м. Тетіїв, вул. Центральна, 107. Телефони: 5-53-55 , 5-53-54. | ||||
Мова виховання та навчання | Українська мова | ||||
Кількість класів, місць за проектом | Проекна потужністьшколи – 570 учнівськихмісць. | ||||
Кількість учнів у навчальному закладі | Клас, профіль | Кількість учнів | |||
1 | 24 | ||||
2- а | 16 | ||||
2 - б | 16 | ||||
3 - а | 14 | ||||
3 - б | 19 | ||||
4 | 14 | ||||
Всього: 1 – 4 класи | 103 | ||||
5 | 29 | ||||
6 | 17 | ||||
7 | 20 | ||||
8 | 17 | ||||
9 | 16 | ||||
Всього:5 – 9 класи | 99 | ||||
10 - інформаційнихтехнологій | 12 | ||||
11 - інформаційнихтехнологій | 14 | ||||
Всього: 10 – 11 класи | 26 | ||||
Всього класів - 13 | |||||
Разом учнів | 228 | ||||
Рух учнів протягом навчального року | Клас | Рух учнів протягом навчального року | Кількість учнів на кінець навчального року | ||
прибуло | вибуло | ||||
1 | 24 | ||||
2- а | 16 | ||||
2 - б | 1 | 15 | |||
3 - а | 14 | ||||
3 - б | 19 | ||||
4 | 14 | ||||
Всього: 1 – 4 класи | 1 | 102 | |||
5 | 29 | ||||
6 | 1 | 16 | |||
7 | 1 | 19 | |||
8 | 17 | ||||
9 | 16 | ||||
Всього:5 – 9 класи | 2 | 97 | |||
10 | 12 | ||||
11 | 1 | 13 | |||
Всього: 10 – 11 класи | 1 | 25 | |||
Всього класів - 13 | 4 | 224 | |||
Режим роботи навчального закладу | Режим роботи школи в 2016-2017 навчальному році: Початок навчального року - 01.09.2016 р. Кінець навчального року – 26. 05.2017 р. Структура навчального року – семестр Тривалість навчального тижня – 5 днів Канікули: Осінні – 31.10. – 06.11.2016 р ; Зимові – 30.12.2016 р. – 15.01.2017 р.; Весняні – 27.03.2017 р. – 02.04.2017 р. Тривалість уроків: 1 клас – 35 хв., 2-4 класи – 40 хв., 5-11 класи – 45 хв. Тривалість перерв між уроками: 1 клас – 15 хв., 15 хв., 20 хв., 20 хв. 2 – 4 класи – 15 хв., 15 хв., 20 хв., 20 хв. 5 – 11 класи – 10 хв., 10 хв., 20 хв., 20 хв., 10 хв. Режим роботи ГПД : 12.00 – 12.30 – прийом дітей у групу продовженого дня. 12.30 – 12.50 – підготовка дітей до обіду. Обід 12.50 – 13.00 – підготовка до сну 13.00 – 14.30 – сон 14.30 – 14.45 – підйом дітей після сну 14.45 – 15.00 - полуденок 15.00 – 16.30 – ігри на свіжому повітрі 16.30 – 17.30 – настільні ігри 17.30 – 18.00 – співпраця з батьками 18.00 – повернення дітей додому. Початок занять: 8 год.30 хв. Режим роботи – однозмінний | ||||
Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.
Учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).
Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, вчителями.
2. Матеріально-технічна база навчального закладу:
Діяльність школи забезпечувалась, виходячи з фактичних обсягів фінансування. Проводиться робота з забезпечення розвитку та зміцнення матеріально-технічної бази школи, створення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу. Приміщення школи було повністю підготовлено до нового навчального року та до осінньо-зимового сезону.
Простора бібліотека, читальна зала підключенні до Інтернету, обладнаний спортивний майданчик на подвір’ї школи.
Протягом останнього року навчально матеріальна база значно покращилась.
Адміністрація школи приділяє велику увагу роботі щодо пошуку додаткових спонсорських надходжень.
Придбано за бюджетні кошти:
- Комп’ютерний клас.
- Мультимедійний комплекс.
- Три класні дошки
- Комплект меблів для класу.
За рахунок батьківських та спонсорських коштів :
- Відремонтовано стіни коридору на першому поверсі.
- Проведено капітальний ремонт в кабінетах № 13, 25, спортивному залі, коридорі школи, актовому залі.
- Придбано три мультимедійних проектора.
3. Кадровезабезпеченнянавчального закладу:
Комплектація педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.
У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками Тетіївська ЗОШ
№ 1 була забезпечена стовідсотково. Працювало 33 педагогічних працівники (з них - 1 сумісник, 1 - у декретній відпустці) та 23 працівників з числа обслуговуючого персоналу .
По якісному складу педагогічних працівників наша школа має такі показники:
- «Вища категорія – 19
- «Спеціаліст І категорії – 7
- «Спеціаліст ІІ категорії – 4
- «Спеціаліст» - 3
- «Старший учитель» - 10
- «Учитель – методист» - 2
У жовтні розрахувалася вихователь ГПД Алєксєєва І.М., в зв’язку з цим відбуласяперетарифікація вчителів Паламарчук Л.М. та Іванченко З.Д. (добавлено по 0,25 ставки).
Належна увага приділялась питанням підвищення кваліфікації педагогічних працівників через проходження курсової підготовки при Комунальному вищому навчальному закладі Київської обласної ради «Академія неперервної освіти».
Всі вчителі згідно графіка РМК пройшли курсову перепідготовку.
Директор школи | Складаний Іван Іванович, освіта вища, закінчив Брестський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна у 1980 р. за спеціальністю учитель фізичного виховання, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,має звання «старший учитель», загальний стаж педагогічної роботи 36 років, на посаді директора7 років. |
Заступник директора школи знавально – виховної роботи | Мамчур Лариса Володимирівна, освіта вища, закінчила Переяслав – Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди в1999 році, за спеціальністю українська мова і література, зарубіжна література, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, загальний стаж педагогічної роботи 16 років, на посаді 6 років. |
Заступник директора школи з виховної роботи | Семерун Світлана Вікторівна, освіта вища, закінчила Уманський державний педагогічний інститут імені П.Г.Тичини в 1992 році, за спеціальністю початкова школа, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,має звання «старший учитель», загальний стаж педагогічної роботи 24 роки, на посаді 7 років. |
4. Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет , де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.
Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок Тетіївської ЦРЛ у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.
Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі центральної лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком районного відділу освіти . Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках встановленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.
Традиційними оздоровчими заходами у школі є проведення шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках.
5. Організаціяхарчуванняучнів у навчальномузакладі:
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.
Продукти харчування завозяться централізовано зі складу.
Технологічне та холодильне обладнання:
- 2 плити електричних;
- 1 сковорода електрична;
- 1 духовка електрична;
- 3 холодильники.
Харчоблок обслуговують 2 працівники (кухар і помічник кухаря).
Харчування одноразове.
Безоплатним одноразовим харчуванням забезпечуються діти-сироти, діти з малозабезпечених сімей (при наявності відповідних документів), діти батьки яких є учасниками АТО. Гаряче харчування 1-11 класів відбувається згідно графіка у їдальні школи.
- Навчально-виховна робота у навчальномузакладі:
У поточному навчальному році педагогічних працівників, які працюють у школі до 3-х років, немає. Проте значна увага з боку адміністрації приділялась вчителям Сович О.В., Оксак І.М., Осадчому Р.П., що мають стаж педагогічної діяльності від 4 до 10 років.
Заступником директора школи Мамчур Л.В. постійно проводилось консультування щодо впровадження інноваційних технологій навчання учнів, ведення класних журналів та іншої шкільної документації, надавалась методична допомога з питань, які найбільше цікавили вищезазначених педагогів.
Із метою активізації творчої діяльності вчителів, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання у 2016/2017 навчальному році було проведено атестаціюдев’яти педагогів. Із вчителів, які атестувалися:
· Наконечнюк Т.В. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання «Вчитель-методист»;
· Лях О.М. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Вчитель-методист»;
· Гергель О.О. та Паламарчук Л.М. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель»;
· Ніщук П.Ю. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Старший вчитель»;
· Іванченко З.Д. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст» та присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель»;
· Туренко А.П. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію;
· Зіп’юк Н.І. підвищено кваліфікаційну категорію на І ;
· Сович О.В. підвищено кваліфікаційну категорію на ІІ.
Курсову перепідготовку пройшли всі вчителі згідно графіка РМК.
У 2016/2017 навчальному році заступником директора з навчально-виховної роботи Мамчур Л.В. було вивчено та узагальнено педагогічний досвід вчителя біології, екології Наконечнюк Т.В. Матеріали досвіду було представлено спочатку на засіданні методичної ради районного методичного кабінету (протокол № 2 від 25.11.2016 р.), а згодом і на засіданні методичної ради КВНЗ Київської обласної ради «Академія неперервної освіти». Вчителем також було випущено посібник «Зникаючі рослини рідного краю». Враховуючи схвалені матеріали досвіду та поширення його серед колег школи вчителю було присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист».
Протягом 2016-2017 навчального року робота педколективу була спрямована на виконання Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту» і сконцентрована навколо науково-методичної проблеми школи «Впровадження елементів інноваційних технологій у навчально-виховний процес на основі компетентнісно зорієнтованого навчання».
На початку навчального року була створена методична рада школи, робота якої перший рік була спрямована на реалізацію вищезазначеної методичної проблеми. Слід відзначити, що засідання методичної ради школи були змістовними, конкретними. Відповідно до І етапу плану роботи над методичною проблемою було проведено наступні заходи:
1. Вивчення різноманітних джерел літератури, її науковий аналіз.
2. Діагностування вчителів із метою виявлення їхніх методичних знань із проблеми.
3. Збір та оформлення інформації з проблеми в методичному кабінеті школи.
4. Засідання педагогічної ради:
· «Основні напрями впровадження інноваційних технологій у школі та їх методичне забезпечення»;
· «Особистість учня та вчителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому процесі»;
· «Педагогічний такт і професійна етика у формуванні особистості школяра».
5. Круглий стіл(обмін досвідом):
· Розвиток інформаційної компетенції учнів;
· Розвиток творчої компетенції учнів.
Керівники методичних комісій чітко спланували роботу. У вересні було проведено анкетування, яке показало, що більшість учителів добре володіє питаннями науково-теоретичної та психолого-педагогічної підготовки, організації навчальної діяльності учнів на уроці та методики ведення уроку, відчувають утруднення при розподілі матеріалу за тематичними блоками, при здійсненні контрольно-аналітичної діяльності в процесі навчання учнів та при використанні прийомів диференційованого навчання, сучасних методик ведення занять з метою підвищення пізнавальної активності, навичок самоконтролю при перевірці та корекції знань дітей.
За діагностичними анкетами керівниками МК було складено узагальнюючу діагностичну карту, що стало основою складання плану роботи на навчальний рік.
Аналіз планів МК вчителів - предметників показує, що зміст професійного навчання вирішувався через методичну діяльність і зосереджувався на проблемах особистої методики, формах і методах підвищення ефективності уроку, формуванні творчих здібностей учнів, їх вихованні.
В школі діє методичний кабінет, який поповнюється матеріалами, необхідними вчителю в роботі. Оформлені планшети по підсумках проведення виховних заходів, районних конкурсів, виставка робіт вчителів-предметників, учнівських робіт, атестаційні матеріали вчителів, матеріали конкурсу «Учитель року»,стенди «Атестаційний куточок», «Організація навчально-виховного процесу», «Державна підсумкова атестація», «Зовнішнє незалежне оцінювання», «Методична робота».
У методичному кабінеті вчителі систематично ознайомлюються з методичною літературою, новинками психолого-педагогічної науки.
Методична рада школи спрямовує і коригує напрями фахової, методичної роботи методичних комісій щодо вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, забезпечення потреб учителя, створення сприятливих умов для підвищення професійної майстерності, розвитку його ініціативи та творчості.
У 2016/2017навчальному році добре працювала методична комісія вчителів початкових класів (керівник Блінова О.Ю.) над розв’язанням проблеми «Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової освіти». Вчителями початкової ланки були проведені виховні заходи та відкриті уроки.
Вчителями початкових класів були проведені такі відкриті уроки:
- урок літературного читання із мультимедійним супроводом у 2-Б класі(Кравчук О.В.);
- урок української мови у 4 класі(Іванченко З.Д.);
- інтегрований урок у 1 класі(Паламарчук Л.М.).
Вчителі початкових класів підготували такі доповіді:
- «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики»(Паламарчук Л.М.);
- «Національно-патріотичне виховання молодших школярів»
(Блінова О.Ю.).
Під девізом «Дарує школа нам щодня багатий скарб-освіту і знання», в рамках якої було проведено:
- виставку малюнків «Весняні букети»;
- інтелектуальну вікторину «Найрозумніший клас» (Іванченко З.Д.);
- усний журнал «Книги-наші вірні друзі» (Яворська Т.М.);
- виховну годину «Птахи – наші друзі» (Кравчук О.В.);
- пізнавальну годину «На квіти чарівні поглянь» (Блінова О.Ю.);
- усний журнал «Рослини милують, рослини лікують» (Семерун С.В.);
- казку «Загублена лампа» (3-Б клас, Сович О.В., Семерун С.В.);
- «День першокласника» (Паламарчук Л.М.);
- Свято «Фабрика зірок» (класні керівники, Семерун С.В.).
Всі заплановані відкриті уроки, доповіді та заходи декади молодшого школяра були проведені.
Недоліків у роботі МК початкових класів за поточний навчальний рік не виявлено.
Чітко була спрямована і проводилась відповідно плану робота методичної комісії вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Обатюк Г.І.).
Усі заплановані заходи проведено, про що свідчать протоколи засідань та реферати-повідомлення, доповіді та розробки уроків, виховних заходів. Члени МК постійно підвищували свій фаховий рівень. У 2016/2017 навчальному році методична комісія працювала над проблемою «Підвищення якості та результативності сучасного уроку через упровадження інформаційних та інших інноваційних технологій у навчальний процес».
Протягом навчального року було проведено 5 засідань, на яких розглядалися важливі питання навчання та особливостей викладання предметів у 2016-2017 навчальному році, підготовки дітей до участі в олімпіадах, конкурсах, використання ІКТ на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу, підводилися підсумки олімпіад, конкурсів.
Робота була спрямована на вдосконалення науково-теоретичної і фахової підготовки вчителів, на розвиток їх творчого потенціалу, на формування мобільності педагога у використанні сучасних інноваційних технологій з метою створення якісного освітнього середовища для учнів.
Велика увага приділялась вчителями позакласній роботі. Було проведено тиждень української писемності(Бартко Г.П., Обатюк Г.І.), англійської мови (Оксак І.М., Сович О.В.), декаду правових знань, ігрове шоу до Дня Соборності України «Я – українець, і цим пишаюсь»(Уженкова С.О.). У вітальню зарубіжної літератури «Подорож сторінками казок» запросили Мамчур Л.В.таГергель О.О.. Учителем Бартко Г.П. було проведено свято вишиванок, а Обатюк Г.І. провела свято «Поезія – це завжди неповторність…». На ньому вона презентувала збірку поезій Моторної Н. та Ковтуна І., укладену нею. Проводилося багато й інших позакласних заходів.
Протягом року було підготовлено, проведено й обговорено 5 відкритих уроків і 1 позакласний захід(відкритий).
Аналіз роботи свідчить, що за минулий рік значно підвищився методичний рівень викладання предметів. У процесі роботи виправдали себе такі форми, як метод проектів, індивідуальна та групова робота, підвищення в учнів мотивації до навчання, ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом.
Все це вплинуло і на результати олімпіад, конкурсів.
Робота ШМК в наступному навчальному році повинна зосереджуватися на розкритті інтересів, нахилів та здібностей учнів з метою виявлення самостійної творчості кожної особистості, на подоланні розриву між теорією та практикою у вивченні дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.
Методична комісія природничо – математичного циклу складалася із 8 осіб. До неї ввійшли вчителі математики, інформатики, фізики, хімії, географії та біології. Учителі даної МК працювали за складеним планом. На засіданнях організовувалось вдосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації, надавалась допомога в оволодінні інтерактивними методами навчання. Члени МК обговорювали проблемні питання з навчальних програм , з методики викладання предметів, рекомендації Міністерства освіти і науки України, забезпечували своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог щодо навчання та виховання учнів.
Головним завданням над яким працювали вчителі МК – це удосконалення фахової майстерності вчителя та підвищення якості навчально – виховного процесу шляхом розвитку педагогічної творчості ,використання інноваційних і традиційних технологій.
Учителями Наконечнюк Т. В., Кріт Т. Д., Туренко А. П., Бойко Н. Г.,
Лігавою С. П., Капшук Т. А., Ніщук П. Ю. та Косенко В. О. були проведені відкриті уроки, на яких впроваджувались нові технології:
- Зовнішня будова комах. (Біологія.7 клас)
- Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху. (Фізика.7 клас)
- Розв’язання квадратних нерівностей. (Алгебра. 9 клас)
- Алгоритми з послідовними розгалуженнями. (Інформатика. 10 клас)
- Хімічні властивості спиртів. Використання спиртів. Отруєння спиртами. (Хімія. 11 клас)
- Євразія. Води суходолу. (Географія. 7 клас)
- Лінійні рівняння з однією змінною.(Алгебра. 7 клас)
- Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їх графіків.(Алгебра. 10 клас)
Уроки було проведено на високому науково – методичному рівні. Всі вчителі МК підготували доповіді по питаннях, які їх найбільш цікавили впродовж роботи.
Вчителі МК протягом навчального року брали активну участь в організації позакласної роботи. В цьому навчальному році було проведено квартальні тижні безпеки життєдіяльності дітей, місячник природничих знань. Учні брали активну участь у проведенні Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» , конкурсу «Олімпус» з географії, біології та фізики. Учні нашої школи стали не тільки учасниками а й переможцями даних конкурсів. З біології учні школи прийняли участь у конкурсах:
- Ліси для нащадків;
- День Землі;
- Юний селекціонер;
- Годівничка
У Всеукраїнському конкурсі « Годівничка» учні 8 класу зайняли ІІ місце .
Учні школи прийняли активну участь у І та ІІ турі олімпіад, тому є певні наслідки цієї роботи:
Математика: 6 клас Сисак Анастасія -5 місце;
7 клас Корчак Валерія – 2 місце;
8 клас Тухтабаєва Наталія - 4 місце;
9 клас Моторна Наталія – 5 місце;
10 клас Кравець Марина – 5 місце;
11 клас Журавель Оксана- 1місце
Біологія: 8 клас Тухтабаєва Наталія – 1місце;
9 клас Хміль Марія – 11 місце;
10 клас Фаловська Альбіна – 2 місце
11 клас Журавель Оксана – 4 місце;
Хімія: 7 клас Корчак Валерія – 12 місце;
8 клас Крякова Анастасія – 9 місце;
9 клас Ковтун Іван – 2 місце;
10 клас Гісса Марина – 7місце
11 клас Журавель Оксана – 7 місце;
Інформатика: 9 клас Моторна Наталія – 2місце
10 клас Фаловська Альбіна – 3місце;
11 клас Журавель Оксана – 1 місце;
Географія: 8 клас Крякова Анастасія – 2 місце;
9 клас Моторна Наталія – 9місце;
10 клас Гісса Марина – 6 місце;
11 клас Журавель Оксана – 4 місце.
Фізика: 7 клас Мотовилець Марія – 5 місце;
8 клас Касянчук Владислав – 6 місце;
9 клас Моторна Наталія – 2місце
10 клас Кравець Марина – 3 місце;
11 клас Журавель Наталія – 7 місце.
Екологія: 11 клас Даценко Катерина – 3 місце;
10 клас Дідушенко Тетяна -3місце.
Астрономія: 10 клас Литвин Аліна – 3місце
11 клас Даценко Катерина – 5місце
Учасниками ІІІ етапу( обласного) етапу олімпіад є:
- з математики – Журавель Оксана (11 клас);
- інформатики – Журавель Оксана(11клас).
Головною метою художньо-естетичної освіти стає загальний розвиток кожної особистості учня, формування ціннісного ставлення учнів до мистецтва, сформованість естетичної культури мислення та культури почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтв, кращих людських якостей. Завданнями вчителів художньо-естетичного циклу стають: надання знання учням про види мистецтва та засоби їх виразності, розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, почуттів, розвиток здатності дітей виражати власне ставлення до мистецтва, здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері та самореалізації, вироблення загальної потреби в спілкуванні з мистецтвом, володіння учнями системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів та розвиток вмінь адекватно сприймати художні твори різних видів мистецтва.
Протягом року відбулися заплановані засідання МО. Засідання МО проводилися відповідно до плану. На засіданнях було опрацьовано офіційні документи МОН України, інші нормативні документи, обговорено методичні рекомендації щодо вивчення предметів употочномунавчальному році.На засіданняхобговорювалися питання про вимоги до особистості сучасного вчителя, про зміст професійної культури вчителя, про психолого-педагогічний зміст соціальної зрілості вчителя, про професійну позицію вчителя, про громадську компетентність педагога, дебули запрошені практичний психолог та шкільнийбібліотекар, які провели для членів МО огляд новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.
У 2016-2017 навчальному році методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу працювало над проблемою « Впровадження елементів інноваційних технологій у процес викладання предметів художньо – естетичного циклу», яка була обрана для вивчення безпосередньо у цьому навчальному році. ЇЇ розгляд організовано поетапно і розраховано на 5 років (до 2021 року).
2017-2018 навчальний рік
Практичне застосування елементів інноваційних технологій у навчально – виховний процес
2018-2019 навчальний рік
Моніторингове відстеження результатів застосування елементів інноваційних технологій
2019-2020 навчальний рік
Компетентнісно - зорієнтований підхід до застосування елементів інноваційних технологій
2020-2021 навчальний рік
Результативність і узагальнене застосування елементів інноваційних технологій у навчально – виховному процесі.
Відповідно до обраної теми було організовано самоосвіту викладачів художньо-естетичного циклу ( на 2016-2017 н.р.)
Бендерський Олександр Володимирович
Інтеграція інноваційних елементів та інтерактивних технологій в освітній процес фізичного виховання
Гергель Олена Олексіївна
Інноваційні підходи до розвитку креативної особистості на уроках музичного мистецтва
Захарчук Світлана Олександрівна
Опрацювання та застосування педагогічних інноваційних технологій на уроках фізичної культури
Осадчий Роман Петрович
Формування творчої особистості учня, розвиток його здібностей, обдарувань, наукового світогляду за допомогою інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Складаний Іван Іванович
Удосконалення сучасного уроку фізичної культури шляхом впровадження інноваційних технологій
Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік методична робота була спрямована на підвищення науково - теоретичного та методичного рівня викладання навчальних предметів, посилення уваги до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. Приділялась увага розвитку творчого потенціалу учнів на уроках і в позаурочний час .
Всі члени методоб’єднання вільно обирали шлях досягнення визначених цілей, мали індивідуальний стиль роботи та творчо підходили до справи .
Протягом року було проведено чотири засідання методоб’єднання:
- аналіз навчально-виховної роботи за 2015-2016 н.р. та завдання на 2016-
2017 н.р.;
- методичний акваріум «Удосконалення сучасного уроку фізичної культури
шляхом впровадження інноваційних технологій»;
- розвиток творчого потенціалу учнів на уроках предметів художньо-естетичного циклу;
- круглий стіл «Хто сам не рухається вперед, тому важко підштовхувати інших»;
- методичні посиденьки «Навчально-методичне та інформаційне забезпечення викладання уроків художньо-естетичного циклу».
Вся методична робота – проведення предметних тижнів, уроків, виставок, концертів була спрямована на покращення навчально – виховного процесу . Широко практикувалось проведення відкритих уроків та виховних заходів.
Протягом навчального року велика увага приділялась поповненню навчальних кабінетів наочністю, роздатковим, дидактичним матеріалом, поліпшенню естетичного вигляду, поповненню спортивного інвентаря.
Педагоги активно залучалися до роботи в районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.
Значна увага приділялась позакласній роботі з учнями, роботі з обдарованими дітьми. Учні школи брали участь в різноманітних конкурсах, олімпіадах.
Результати участі учнів школи у олімпіаді із трудового навчання:
9 - Машталір Назар (ІX місце)
11 - Побережник І. (V місце)
Результати участі учнів школи у олімпіаді із образотворчого мистецтва:
8- Вашківська А. (ІV місце)
9- Січкар А. (VІ місце)
10- Самсоненко О. (VІІ місце)
11-Сисак І. (ІV місце)
Було підготовлено і проведено в жовтні 2016 року вчителем Гергель О. О. тиждень музичного мистецтва, під час якого з метою активізації пізнавальної діяльності учнів, поглиблення знань проводились різні конкурси, виставка малюнків « Барви музики», позакласний захід « Подорож із феєю Мудрості та Знань».
Окрім цього протягом року проведено багато цікавих заходів, в яких постійно залучався вчитель музичного мистецтва : свято Першого дзвоника,районний семінар вчителів зарубіжної літератури, свято Нового року у 1-4,5-9,10-11 класах, свято 8 Березня, огляд художньої самодіяльності шкіл району.
Вчитель образотворчого мистецтва Кравчук О. В. разом із учнями брала активну участь у проведенні різноманітних шкільних та районних конкурсів, виставок: « Безпека життєдіяльності», « Права очима дітей», до Дня матері, « Тетіїв - земля моїх батьків» та ін..
Вчителі фізичної культури залучали учнів до занять спортом, дотримання здорового способу життя: секції, конкурси, змагання, олімпіади, участь у спортивних секціях.
Вересень
День фізкультурника ( Бабій Максим ІІ місце: легка атлетика-100 м)
Жовтень
Бендерський О. В.-участь у районному семінарі із Захисту Вітчизни
Грудень
6 грудня- змагання «Майбутні захисники» 9-11 класи
Лютий
Шашковий турнір
Березень
Районні змагання із баскетболу: дівчата 8-9 класи, ІІ місце
Квітень
Військово-польові збори
Олімпійський тиждень
День ЦО
Травень
Легкоатлетичний пробіг «Черепинські гірки»,3 км: Лісовий О.- ІІ місце,
Мержієвський В.- ІІІ місце
Естафета 4х400- І місце: Лісовий О., Бабій М., Моторна Н., Тухтабаєва Н.
12 травня-патріотична гра «Джура»
Підбиваючи підсумки минулого навчального року, можна сказати, що з’явилось чимало цікавого у творчому доробку педагогів, адже вони шукали нові форми, методи роботи, підвищували якість навчально-виховного процесу.
Робота класних керівників на 2016 – 2017 н.р. була спланована із врахуванням навчально-виховної проблеми школи «Формування в учнів національної свідомості та високої громадської активності в умовах компетентнісно зорієнтованого підходу в умовах модернізації виховного процесу», річного планування школи, методичних рекомендацій районного відділу освіти. Класні керівники мали змогу ознайомитися з такими програмами, як «Ключі до успіху» Середа Л.П. (Уженкова С.О. 7 клас, Наконечнюк Т.В. 8 клас, Косенко В.О. 5 клас, Оксак І.М. 6 клас), «У сузір`ї стати зіркою» (Сович О.В. 9 клас), «Стань самим собою» ( Бартко Г.П. 10 клас), «Школа вихованості» (Гергель О.О. 11 клас).
План роботи методичної комісії класних керівників виконано. Проведено за графіком усі 5 засідань, дотримано їх тематики. Розглянуто теоретичні питання, які сприяли підвищенню професійного та методичного рівнів класних керівників, а також удосконалення майстерності відбулося при практичному проведенні виховних заходів: свят, годин спілкування, виховних годин, конкурсів, акцій.
До складу шкільного МО входило та плідно працювало 15 вчителів: Семерун С.В. – заступник з виховної роботи; Сович О.В. – керівник МО класних керівників, класний керівник 9 класу ; Паламарчук Л.М. – класний керівник 1 класу; Яворська Т.М. – класний керівник 2-А класу; Кравчук О.В. –класний керівник 2-Б класу; Блінова О.Ю. – класний керівник 3-А класу ; Семерун С.В. – класний керівник 3-Б класу; Іванченко З.Д. – класний керівник 4 класу ; Косенко В.О. – класний керівник 5 класу; Оксак І.М. – класний керівник 6 класу; Уженкова С.О. – класний керівник 7 класу; Наконечнюк Т.В. – класний керівник 8; Бартко Г.П. – класний керівник 10 класу; Гергель О.О. – класний керівник 11 класу та практичний психолог - Мотовилець І.М. Всі педагоги мають вищу освіту та майже всі великий стаж роботи, вміють організовувати виховний процес у школі.
Година спілкування «Небесна сотня – навіки в пам’яті України»
( Бартко Г.П. 10 клас), виховна година «Горить свіча пам’яті» ( Наконечнюк Т.В. 8 клас) показали, що використання інтерактивних методів і прийомів роботи дають позитивний результат, наближають учня до вчителя, діти стають добрішими, відвертішими у висловленні власних думок.
Класним керівником 9 класу Сович О.В. було проведено розважальний пізнавальний вечір «Міс Великобританія», а також літературно - пізнавальну виховну годину «День Подяки».
Вихованню любові до рідного краю, глибоких патріотичних почуттів та громадянського обов’язку присвячено годину спілкування «Мова наша рідна» ( Наконечнюк Т.В. 8 клас), «Писанка – символ життя» (Оксак І.М. 6 клас).
Класні керівники проводили виховні години, години спілкування, години пам’яті, присвячені Міжнародному дню рідної мови, 8 Березню, Всесвітньому дню космонавтики, Дню Перемоги.
Протягом навчального року урізноманітнювалися форми виховної роботи, проводилися тренінги, анкетування, інсценізації, змагання тощо. Класні керівники залучали до проведення виховних заходів і психолога школи Мотовилець І.М.
Усі відкриті уроки були цікавими та пізнавальними, що дали змогу вчителям обмінятися досвідом роботи та продемонструвати свої форми і методи роботи з дітьми. Заступник з виховної роботи відвідала і проаналізувала на шкільному методичному об’єднанні години спілкування усіх класних керівників.
Загалом роботу ШМК класних керівників у 2016-2017 навчальному році можна вважати задовільною.
Попри все позитивне, сказане про роботу класних керівників, завдань у здійсненні виховної роботи є ще немало. Потрібно в наступному навчальному році більше уваги звернути на:
· Свідоме дотримання учнями дисципліни;
· Зайнятість якомога більшої кількості учнів школи різними формами виховної діяльності;
· Інтенсивніше використання новітніх технологій у виховній роботі.
Продовжують діяти 2 кабінети з НКК, підключені до локальної та глобальної мереж, комп’ютеризовані та підключені до мережі Інтернет кабінети іноземної мови, фізики, географії, бібліотека. Діє вільний Wi-fi-доступ. Використання ІКТ в ЗОШ дає можливість учителям підвищувати ефективність уроку, консультувати батьків та учнів дистанційно, оперативно надавати батькам інформацію щодо успішності їх дітей, створювати архів методичних матеріалів, вести блоги; адміністрації – оптимізувати звітність, зробити персональний контроль більш докладним, організувати електронний документообіг, дистанційно стежити за перебігом навчально–виховного процесу; учням – доступ до контенту щодо навчального предмету, індивідуальних, тренінг- і тест-завдань; батькам – оперативний контроль навчальної діяльності дітей, вчасну та зручну поінформованість щодо заходів у школі.
У класах з допрофільним та профільним вивченням інформатики викладають учителі, які мають І кваліфікаційну категорію, постійно підвищують педагогічну майстерність.
Високий рівень теоретичної, методичної та практичної підготовки, логічно побудовані уроки, доцільне використання новітніх форм, прийомів та методів професійної роботи сприяє активізації, підвищенню ефективності діяльності учнів з вивчення інформаційних технологій. Вдале поєднання традиційних методів навчання з інформаційно–комунікаційними технологіями (зокрема, впровадження педагогами школи програми Іntel® «Навчання для майбутнього») значно підвищує продуктивність вивчення предмета, урізноманітнює урок, робить його інтенсивним, інтерактивним, більш цікавим, сприяє гармонійному формуванню творчої та діяльнісної особистості учня.
- Управлінськадіяльність у навчальномузакладі:
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
Ушколі в наявностіусі нормативно-правовідокументи, щорегламентуютьдіяльністьзагальноосвітньогонавчального закладу. Зпідключеннямшколи до мережіІнтернет стало можливимкористуватисяматеріаламисайтівМіністерстваосвіти і науки,молоді та спортуУкраїни, управлінняосвіти,молоді та спорту Тетіївської РДА, сайтами обласнихінститутівпіслядипломноїосвіти, іншихзакладівосвіти, щодаєможливість оперативно й мобільнокористуватисядостовірноюінформацієювчителям і адміністраціїшколи, вчаснознайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.
8. Робота з батьками та громадськістю у навчальномузакладі:
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процесс і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальнимзамовникомшколи, а тому берутьактивну участь у навчально-виховномупроцесі. Вони є учасникамипозакласнихзаходів, пов’язаних з професіями, світомзахоплень, родиннимисвятами. Класнікерівникитісноспівпрацюють з сім’ямисвоїхвихованців: відвідуютьдитинувдома, спілкуються з родиною.
Становлення такої співпраці передбачає виявлення й активізацію виховних можливостей сім'ї, підвищення педагогічної культури батьків та організацію спільної діяльності сім’ї та учнів. У школі склалася відповідна система роботи з батьками.
Основними завданнями роботи з батьками є:
- налагодження тісного зв’язку школи з батьками;
- активізація роботи батьківського сектора щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти;
- аналіз стану навчальних досягнень учнів і виявлення причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей;
- пропагування педагогічних знань, що зумовлюють підвищення педагогічної грамотності батьків;
- допомога батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома;
- впровадження форм роботи з сім’єю, що сприяє гуманізації взаємовідносин “педагоги - батьки”. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
В школі створено шкільний батьківський комітет, згідно затвердженого положення. Свої повноваження комітет реалізує через контроль за станом харчування, навчанням і поведінкою учнів, станом виховного процесу; разом з адміністрацією навчального закладу контролює виконання статуту, бере участь у рейдах з обстеження житлово-побутових умов проживання учнів із малозабезпечених і проблемних сімей, розглядають питання щодо морального й матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, подає на розгляд педради пропозиції щодо поліпшення позакласної й позаурочної роботи з учнями. Для батьків проблемних учнів заплановані відповідні заняття, розроблені пам’ятки батькам щодо подолання дитячих проблем. Проводяться індивідуальні та групові консультації психолога школи.
Також питання профілактики правопорушень серед учнівської молоді слухалися на батьківських зборах у 1-11 класах . Зокрема:
§ 2-а клас ( кл.к. Кравчук О.В.) Протокол № 2 від 01.12. 2016 року « Спосіб життя сім’ї та здоров’я дитини»,
§ 3-а клас (кл.кБлінова О.Ю.) Протокол № 2 від 06.12.2016 року « Дитина і шкідливі звички»,
§ 3-б клас ( кл.кер. Ратушна Л.І. ) Протокол № 2 від 09.11.2016 року «Звичка, це добре чи погано»( наслідування батьків ),
§ 4 клас ( кл.кер. Іванченко З.Д.) Протокол № 2 від 07.12.2016 року
« Провове виховання дітей , провоосвітня робота з батьками»,
§ 5 клас ( кл.кер.косенко В.О. ) Протокол № 2 від 02.12.2016 року
«Культурні цінності родини і їхнє значення для дитини»,
§ 6 клас ( кл.кер. Оксак І.М. ) Протокол № 2 від 23.11.2016 року « Про безпеку та культуру спілкування дітей в соціальних мережах».
§ 7 клас ( кл.кер.Уженкова С.О.) Протокол № 3від 08.12.2016 року
« Правоосвітня робота з батьками»,
§ 8 клас ( кл.кер. Наконечнюк Т.В. ) Протокол № 2 від 30.11.2016 року
«Обов’язок підлітка перед суспільством» ,
§ 9 клас ( кл.кер. Сович О.В. ) Протокол №2 від 23.11.2016 року «Посилення контролю батьків за використання учнями соціальних інтернет – мереж»,
§ 10 клас ( кл.кер. Бартко Г.П. ) Протокол № 2 від 23.11.2016 року « Вулиця та спілкування наших дітей»,
§ 11 клас ( кл.кер.Гергель О.О. ) Протокол № 2 від 29.11.2016 року
« Правова свідомість українського випускника», « Небезпечні звички учнів старшої школи».
Ефективною формою педагогічного керівництва родинно-шкільним вихованням є обладнання тематичних куточків для батьків.
Щорічно проводиться місячник родинно-побутової культури «Тепло сімейного вогнища»( жовтень), тиждень сім’ї «Я і моя родина».
Одним із важливих етапів співпраці є підвищення юридичної освіти і педагогічної культури батьків ( у школі практикуються як колективні форми, так і індивідуальні). Обов’язково на заняття запрошуємо практичного психолога, лікарів ЦРЛ, представників кримінальної міліції, ЦССДМ, представників правоохоронних органів. Саме вони дають батькам кваліфіковані консультації, настанови з питань виховання їхніх дітей.
Коментарi