Категорія | Звання | пенсіонери | |||||||||||
спеціаліст | друга | перша | вища | старший учитель | вчитель методист | ||||||||
1 | Такачук К.Ш. | 1 | Осадчий Р.П. | 1 | Складана Т.А. | 1 | Складаний І.І. | 1 | Складаний І.І. | 1 | Обатюк Г.І. | 1 | Складаний І.І. |
2 | Іванченко З.Д. | 2 | Сович О.В. | 2 | Кріт Т.Д. | 2 | Мамчур Л.В. | 2 | Семерун С.В. | 2 | Наконечнюк Т.В. | 2 | Обатюк Г.І. |
3 | Кичун Н.М. | 3 | Обатюк Г.І. | 3 | Бартко Г.П. | 3 | Бойко Н.Г. | ||||||
4 | Уженкова С.О. | 4 | Бартко Г.П. | 4 | Гергель О.О. | 4 | Капшук Т.А. | ||||||
бакалавр | 5 | Кравчук О.В. | 5 | Гергель О.О. | 5 | Бойко Н.Г. | 5 | Наконечнюк Т.В. | |||||
1 | Бондар В.В. | 6 | Ратушна Л.І. | 6 | Бойко Н.Г. | 6 | Капшук Т.А. | 6 | Яворська Т.М. | ||||
7 | Зіп’юк Н.І. | 7 | Капшук Т.А. | 7 | Косенко В.О. | 7 | Блінова О.Ю. | ||||||
8 | Лігава С.П. | 8 | Яворська Т.М. | 8 | Дідух Н.В. | ||||||||
9 | Косенко В.О. | 9 | Блінова О.Ю. | ||||||||||
10 | Наконечнюк Т.В. | 10 | Паламарчук Л.М. | ||||||||||
11 | Туренко А.П. | 11 | Іванченко З.Д. | ||||||||||
12 | Дідух Н.В. | ||||||||||||
13 | Яворська Т.М. | ||||||||||||
14 | Блінова О.Ю. | ||||||||||||
15 | Паламарчук Л.М. | ||||||||||||
16 | Мотовилець І.М. | ||||||||||||
17 | Столярчук І.М. | ||||||||||||
Р А З О М | |||||||||||||
2 + 1 | 2 | 7 | 17 | 11 | 2 | 8 |
Напрацювання учителів
Відповідно до плану роботи методичної ради школи на 2013/ 2014 навчальний рік адміністрацією школи було вивчено досвід роботи вчителя біології, «старшого вчителя» Наконечнюк Тетяни Вікторівни. Результати досвіду узагальнено в посібнику «Кровообіг. Лімфообіг.» та рекомендовано до друку методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Тетіївської районної державної адміністрації (протокол № 6 від 20.02.2014 р). В посібнику подається розробка уроків з теми «Кровообіг. Лімфообіг». В збірнику розглядаються питання будови кровоносної та лімфатичної системи. При викладанні даної теми застосовуються різні форми роботи: фронтальні бесіди, складання різних схем, розв’язування перфокарток, задач, кросвордів, складання діаграм, тестів. Посібник орієнтований на учителів біології, керівників гуртків. На виконання наказу Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 30.08.2013 №279 «Про проведення апробації навчальної літератури для учнів 2, 5 класів у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області протягом 2013/2014 – 2014/2015 навчальних років», наказу відділу освіти Тетіївської районної державної адміністрації від 09.09.2013 року №303-0 «Про проведення апробації навчальної літератури для учнів 5 класу в загальноосвітніх навчальних закладах Тетіївського району протягом2013/2014 – 2014/2015 навчальних років», відповідно до Положення про апробацію та моніторингові дослідження навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, з метою оновлення змісту освіти й упровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів Тетіївського району сучасних і якісних підручників вчителем російської мови Гергель Оленою Олексіївною було проведено апробацію підручника «Російська мова» (перший рік навчання) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою, автор Корсаков В.О. В результаті проведеної роботи до районного методичного кабінету було надано детальний аналіз навчального та науково-методичного апарату підручника. Відповідно до плану роботи методичної ради школи на 2015/ 2016 навчальний рік адміністрацією школи було вивчено досвід роботи вчителя математики «старшого вчителя» Капшук Тетяни Аврамівни. Результати досвіду узагальнено в посібнику "Методика розв'язування рівнянь з параметрами" та рекомендовано до друку методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Тетіївської районної державної адміністрації (протокол № 5від 22.01.2016 р). Матеріал, що пропонується в посібнику,може бути використаний під час вивчення лінійних рівнянь з однією змінною у сьомому класі, при вивченні квадратних рівнянь у восьмому класі,при підготовці до державної підсумкової атестації у дев'ятому класі, а також на факультативних заняттях з математики. |
Коментарi