інклюзивне навчання

Затверджено

Директор ЗЗСО І. Складаний

Робота з документацією
№ з/п Види документації Термін виконання Примітка
1. Завести журнал обліку годин роботи асистента вчителя З 1 вересня по 4 вересня 2021 р.
2. Завести журнал спостережень дитини з ООП З 1 вересня по 4 вересня 2021 р.
3. Скласти річний план роботи З 1 вересня по 07 вересня 2021 р.
4. Приймати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини З 1 вересня по 15 вересня 2021 р.
5. Створити портфоліо. Протягом року
6. Вносити нові дані до портфоліо Протягом року
7. Приймати участь у виконанні індивідуальної програми розвитку дитини Протягом року
8. Розробити графік роботи З 1 вересня по 11 вересня 2021р.
9. Консультації з батьками та вчителями. Протягом року
10. Скласти зведений розклад навчальних та корекційних занять для учнів інклюзивних класів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. вересень 2021р.
11. Адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами, де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. Протягом року
12. Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням, де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя. Протягом року
Організаційна та корекційно-освітня робота
№ з/п Зміст роботи Термін виконання Примітка
1. Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи. Протягом року
2. Запроваджувати ефективні форми проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів. Протягом року
3. Розробити плануючу документацію на навчальний рік. Вересень-жовтень 2021р.
4. Надавати допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. Протягом року
5. Допомагати дітям у виконанні навчальних завдань, залучати учнів до різних видів навчальної діяльності. Протягом року
6. Спостерігати за поведінкою та емоційним станом дітей з метою виявлення причин труднощів та типу порушень, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. Протягом року
7. Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. Протягом року
8. Допомагати концентрувати увагу, сприяти формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. Протягом року
9. Співпрацювати з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку. Протягом року
10. Забезпечити разом з іншими працівниками здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці. Протягом року
11. Залучати учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність. Протягом року
Робота з батьками та громадськістю
№з/п Зміст роботи Термін виконання Примітка
1. Проводити бесіди, знайомство з батьками дітей, які мають індивідуальні особливості для надання необхідної допомоги. З 01 вересня 2021 р. по 31 травня 2022р.
2. Узгодити з батьками та педагогами розклад навчально - корекційних занять здобувачів освіти інклюзивних класів. З 4 вересня по 11 вересня 2021р.
3. Проводити індивідуальне консультування батьків за запитом про шляхи допомоги дитині. вересень 2020р. – травень 2021р.
4. Проводити консультування батьків про допомогу дитині в подоланні кризових виявів та особливості виховання дитини. З 01 вересня 2021р. по 31 травня 2022р.
5. Консультації та рекомендації вчителям за проблемами: 1. Вибір адекватного стилю взаємодії з певною дитиною. 2. Допомагати вчителям у налагодженні контактів із батьками. З 1 вересня 2021р. по 31 травня 2022 р.
6. Брати участь в організації позакласних заходів для дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року
Співпраця з вчителями, практичним психологом, соціальним педагогом, медичним працівником.
№ з/п Зміст роботи Термін виконання Примітка
1. Надавати консультації вчителям щодо організації навчальної роботи з дітьми з особливими потребами. З 1 вересня 2021 р. по 31 травня 2022 р.
2. Надавати допомогу вчителям при організації включення учнів у навчальний процес. На протязі навчального року 2021-2022р.
3. Співпрацювати з психологом з питань корекційної роботи із учнями, що мають особливі освітні потреби. На протязі 2021-2022 н. р.
4. Співпрацювити з вчителем класу, надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя. Протягом року
5. Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року
6. Сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами, задля поліпшення їхнього психоемоційного стану. Протягом року
7. Стимулювати розвиток соціальної активності дітей, сприяти виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у технічній, художній творчості. Протягом року
8. Створювати навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому Протягом року
9. Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчати особливості діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Протягом року
10 Вивчати та аналізувати динаміку розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Протягом року
Методична та самоосвітня робота
№ з/п Зміст роботи Термін виконання Примітка
1. Сприяти підвищенню психологічної культури шляхом участі в роботі педрад, педгодин, семінарів, батьківських зборів. З вересня 2021р. по травень 2022р.
2. Брати активну участь у семінарах, методичних об'єднаннях асистентів вчителів та ін. по темі «Інклюзивна освіта». Протягом року
3. Ознайомлюватися з новинками педагогічної літератури. Протягом року.
4. Ознайомлюватися із організацією освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції нової української школи. Протягом року.
5. Ознайомлюватися з новинками педагогічної літератури, прослуховування вебінарів на сайтах «ed-era», «Всеосвіта», «На Урок» та ін. Протягом року.


Кiлькiсть переглядiв: 217

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.