Завести журнал обліку годин роботи асистента вчителя
З 1 вересня по 4 вересня 2021 р.
2.
Завести журнал спостережень дитини з ООП
З 1 вересня по 4 вересня 2021 р.
3.
Скласти річний план роботи
З 1 вересня по 07 вересня 2021 р.
4.
Приймати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини
З 1 вересня по 15 вересня 2021 р.
5.
Створити портфоліо.
Протягом року
6.
Вносити нові дані до портфоліо
Протягом року
7.
Приймати участь у виконанні індивідуальної програми розвитку дитини
Протягом року
8.
Розробити графік роботи
З 1 вересня по 11 вересня 2021р.
9.
Консультації з батьками та вчителями.
Протягом року
10.
Скласти зведений розклад навчальних та корекційних занять для учнів інклюзивних класів за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.
вересень 2021р.
11.
Адаптація навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами, де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.
Протягом року
12.
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням, де здійснюється соціально-педагогічний супровід асистент вчителя.
Протягом року
Організаційна та корекційно-освітня робота
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи.
Протягом року
2.
Запроваджувати ефективні форми проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів.
Протягом року
3.
Розробити плануючу документацію на навчальний рік.
Вересень-жовтень 2021р.
4.
Надавати допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.
Протягом року
5.
Допомагати дітям у виконанні навчальних завдань, залучати учнів до різних видів навчальної діяльності.
Протягом року
6.
Спостерігати за поведінкою та емоційним станом дітей з метою виявлення причин труднощів та типу порушень, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.
Протягом року
7.
Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.
Протягом року
8.
Допомагати концентрувати увагу, сприяти формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.
Протягом року
9.
Співпрацювати з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку.
Протягом року
10.
Забезпечити разом з іншими працівниками здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці.
Протягом року
11.
Залучати учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність.
Протягом року
Робота з батьками та громадськістю
№з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Проводити бесіди, знайомство з батьками дітей, які мають індивідуальні особливості для надання необхідної допомоги.
З 01 вересня 2021 р. по 31 травня 2022р.
2.
Узгодити з батьками та педагогами розклад навчально - корекційних занять здобувачів освіти інклюзивних класів.
З 4 вересня по 11 вересня 2021р.
3.
Проводити індивідуальне консультування батьків за запитом про шляхи допомоги дитині.
вересень 2020р. – травень 2021р.
4.
Проводити консультування батьків про допомогу дитині в подоланні кризових виявів та особливості виховання дитини.
З 01 вересня 2021р. по 31 травня 2022р.
5.
Консультації та рекомендації вчителям за проблемами: 1. Вибір адекватного стилю взаємодії з певною дитиною. 2. Допомагати вчителям у налагодженні контактів із батьками.
З 1 вересня 2021р. по 31 травня 2022 р.
6.
Брати участь в організації позакласних заходів для дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом року
Співпраця з вчителями, практичним психологом, соціальним педагогом, медичним працівником.
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Надавати консультації вчителям щодо організації навчальної роботи з дітьми з особливими потребами.
З 1 вересня 2021 р. по 31 травня 2022 р.
2.
Надавати допомогу вчителям при організації включення учнів у навчальний процес.
На протязі навчального року 2021-2022р.
3.
Співпрацювати з психологом з питань корекційної роботи із учнями, що мають особливі освітні потреби.
На протязі 2021-2022 н. р.
4.
Співпрацювити з вчителем класу, надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя.
Протягом року
5.
Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом року
6.
Сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами, задля поліпшення їхнього психоемоційного стану.
Протягом року
7.
Стимулювати розвиток соціальної активності дітей, сприяти виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у технічній, художній творчості.
Протягом року
8.
Створювати навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому
Протягом року
9.
Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчати особливості діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Протягом року
10
Вивчати та аналізувати динаміку розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
Протягом року
Методична та самоосвітня робота
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Сприяти підвищенню психологічної культури шляхом участі в роботі педрад, педгодин, семінарів, батьківських зборів.
З вересня 2021р. по травень 2022р.
2.
Брати активну участь у семінарах, методичних об'єднаннях асистентів вчителів та ін. по темі «Інклюзивна освіта».
Протягом року
3.
Ознайомлюватися з новинками педагогічної літератури.
Протягом року.
4.
Ознайомлюватися із організацією освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції нової української школи.
Протягом року.
5.
Ознайомлюватися з новинками педагогічної літератури, прослуховування вебінарів на сайтах «ed-era», «Всеосвіта», «На Урок» та ін.
Коментарi