Стратегія розвитку закладу

на

2022 - 2026 роки

ЗАТВЕРДЖЕНО

Протокол засідання

педагогічної ради

_____________________

Зміст

1. Паспорт стратегії розвитку

2. Загальна стратегія розвитку школи

3. Основні напрямки виховної роботи школи

4. Мережа класів та контингент учнівських

5. Якісний склад вчителів

6. Методичні заходи, спрямовані на реалізацію стратегічно важливих для закладу

питань

7. Перспективний план атестації педагогічного персоналу

8. Перспективний план розвитку матеріально — технічної бази закладу

9. Очікувані результати

Паспорт стратегії розвитку

закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1

Тетіївської міської ради Київської області

на 2022 – 2026 роки

Назва закладу освіти, адреса Комунальний заклад “Тетіївський заклад загальної середньої освіти І — ІІІ ступенів №1” Тетіївської міської ради Київської області м. Тетіїв, вул. Центральна, 107.
Підстава для розробки Необхідність удосконалення якості освіти, оновлення її змісту і структури; вироблення освітньої стратегії з урахуванням якісних змін у державі; оптимізація механізму управління закладом освіти
Мета Стратегії розвитку Створення умов для забезпечення в закладі освіти якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог в суспільстві, запитів особистості й потреб держави; забезпечення ефективного управління розвитком закладу освіти
Завдання Стратегії розвитку • впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій; • впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес; • створення толерантного, безпечного середовища у закладі освіти; • підтримка дітей і молоді з особливими потребами; • забезпечення консолідації та взаємодії із соціальними партнерами з метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища; • приведення матеріально-технічного стану закладу освіти у відповідність потребам сучасної освіти
Термін реалізації Стратегії розвитку 2022-2026 рр.
Етапи Стратегії розвитку Організаційно-проектувальний етап – вересень - грудень 2021 року: • розробка Стратегії розвитку закладу освіти; • визначення основних стратегій, заходів і механізмів розвитку закладу освіти. Аналітико-практичний етап – січень 2022 року – грудень 2026 року: • практична реалізація Стратегії розвитку закладу освіти; • організація моніторингового спостереження за результатами виконання заходів Стратегії розвитку закладу освіти. Узагальнюючий етап – вересень — грудень 2026 року: • аналіз досягнутих результатів виконання Стратегії розвитку закладу освіти; • визначення перспектив подальшого розвитку закладу освіти; • поширення позитивного досвіду.
Ресурсне забезпечення реалізації планування • здобуття педагогами, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами відповідної фахової освіти; • підвищення кваліфікаційного рівня керівництва та педагогічних працівників закладу освіти; • підвищення ефективності використання бюджетних і позабюджетних коштів.
Очікувані результати • забезпечення гідних умов для здобуття якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави. • підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників (психолого-педагогічними знаннями та вміннями, володіння прийомами індивідуалізації навчання та виховання учнів); • підвищення рівня навчальних досягнень учнів; • підвищення рівня вихованості школярів; • створення ефективної моделі допрофесійної підготовки учнів, розвиток здатності учнів до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці; • створення позитивного іміджу школи в соціумі, • підвищення її конкурентоздатності.
Показники ефективності планування • збільшення позитивного іміджу закладу освіти та конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг; • збільшення контингенту учнів; • розширення ділових партнерських зв’язків.
Контроль, корекція й оцінювання планування • системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку закладу; • участь батьків, громадськості в оцінюванні якості освітніх послуг.

Загальна стратегія розвитку школи

Ключ до освітнього росту і розвитку –

це насамперед бажання керувати процесом змін

Майкл Фуллан

Підготовка Стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Тетіївської міської ради Київської області на 2022-2026 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно нового Закону України про освіту, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.

Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів № 1

Тетіївської міської ради Київської області на 2022 - 2026 роки ( далі - Стратегія розвитку) розроблена, а також можлива корекція,відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Концепції національно – патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах, інших законодавчих та підзаконних актів законодавства України у сфері освіти і науки, рішень (розпоряджень) засновника / уповноваженого ним органу, власних установчих документів.

Стратегія спрямована на реалізацію пріоритетних цілей, визначених Державною стратегією регіонального розвитку України на період до 2027 року, та керується метою Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, а саме:

- підвищення доступності якісної, конкурентоспроможної освіти відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки;

- забезпечення особистісного розвитку людини згідно з її індивідуальними здібностями, потребами на основі навчання протягом життя.

Стратегія ґрунтується на гуманістичній, особистісно орієнтованій парадигмі освіти. Термін реалізації стратегії становить 5 років. Вона містить мету стратегії, основні цілі та завдання, пріоритети, розкриває зміст та особливості організації освітнього процесу. Реалізація Стратегії розвитку школи здійснюється через реалізацію методичної проблеми «Професійна компетентність педагога, як важлива складова розвитку освітнього простору Нової української школи».

Мета Стратегії розвитку – визначити перспективи розвитку школи як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

Стратегія розвитку закладу визначає основні шляхи вдосконалення освітньої діяльності, скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, в якому б реалізувалася сучасна модель випускника, готового до самореалізації компетенцій, наданих під час здобуття освіти.

Цілі Стратегії розвитку закладу :

• підвищення якості освітніх послуг ;

• розвиток впровадження у закладі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання;

• забезпечення компетентнісного підходу до викладання та системи оцінювання навчальних досягнень;

• забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу;

• побудова міжособистісних стосунків між педагогами, дітьми та батьками на принципах дитиноцентризму;

• активізація діяльності закладу в освітньому просторі міста та регіону;

• продовження формування позитивного іміджу освітнього закладу;

• забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази;

• забезпечення прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу;

Основні завдання Стратегії розвитку:

• підвищення якості освітніх послуг відповідності до Державних стандартів освіти;

• здійснення освітнього процесу відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, здібностей учнів;

• створення комфортних та безпечних умов для проведення освітнього процесу, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти;

• забезпечення збереження та зміцнення здоров’я дітей;

• створення умов впровадження Нової української школи:

- перший цикл початкової освіти - адаптаційно-ігровий (1-2 роки навчання);

- другий цикл початкової освіти - основний (3-4 роки навчання);

- перший цикл базової середньої освіти - адаптаційний (5-6 роки навчання);

- другий цикл базової середньої освіти - базове предметне навчання (7-9 роки навчання);

- перший цикл профільної середньої освіти - профільно-адаптаційний (10 рік навчання);

- другий цикл профільної середньої освіти - профільний (11-12 роки навчання);

• продовження розвитку ефективної, постійно діючої систему безперервної освіти педагогів;

• оптимізація системи дидактичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу;

• удосконалення системи активного включення сім’ї в процес самовизначення, самореалізації учнів;

• розвиток досвіду партнерства, волонтерства, самоврядування з метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища;

• вдосконалення розвивального та мотиваційного простору школи.

Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг.

Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.

Пріоритетними напрямами розвитку закладу освіти є:

• формування сучасних освітніх компетенцій;

• формування високого рівня інформаційної культури кожного учасника освітнього процесу;

• забезпечення права дітей з особливостями розвитку на здобуття відповідного рівня загальної середньої освіти згідно з їх можливостями, здібностями, з урахуванням індивідуальних фізіологічних та психічних особливостей;

• забезпечення ранньої соціалізації та підготовки таких дітей до здобуття відповідного рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого освітнього процесу;

• надання кваліфікованої методичної і консультативної допомоги сім’ям, батькам або особам, які їх замінюють, у нагляді, вихованні та навчанні дітей з особливими потребами;

• надання комплексної педагогічної, психологічної, корекційно - розвивальної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку;

• формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії.

Стратегія розвитку закладу спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, зміст освіти, форми і методи навчання й виховання, внутрішній та зовнішній моніторинги якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийняття управлінських рішень.

Основа Стратегії:

• орієнтація на загальнолюдські цінності та соціально-економічні особливості регіону;

• спрямованість на гуманізацію освіти, що полягає в утвердженні людини як найвищої соціальної цінності, розкритті її здібностей та задоволенні різноманітних освітніх потреб;

• забезпечення пріоритетності загальнолюдських цінностей, гармонійних стосунків людини й навколишнього середовища;

• гуманітаризація освіти, яка покликана формувати цілісну картину світу, духовність, культуру особистості і планетарне мислення;

• нероздільність навчання й виховання, що полягає в їх органічному поєднанні, підпорядкуванні змісту навчання й виховання, формуванні цілісної та розвиненої особистості.

Стратегія розвитку закладу є комплексом методичних, виховних, матеріально-технічних та управлінських проєктів.

Основними шляхами реалізації пріоритетних напрямів Стратегії є :

• запровадження нових педагогічних та управлінських технологій;

• новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві;

• педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;

• умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно;

• орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;

• наскрізний процес виховання, який формує цінності;

• нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;

• перехід на концептуальну форму розвитку освіти в закладі;

• впровадження системи постійного відстеження динаміки змін в освіті;

• оновлення функцій управління відповідно до нових видів управлінської діяльності;

• організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби;

• реальне забезпечення відкритості та доступності освітньої галузі закладу освіти перед громадськістю;

• децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію;

• справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.


Основні напрямки виховної роботи школи

Найважливішою складовою національної системи освіти завжди було і залишається виховання підростаючого покоління.

Мета виховної роботи: сприяння в розвитку пізнавальної, творчої, активної особистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя.

Основні завдання:

1.Формування основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності.

2. Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам’яток.

3.Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів.

4. Підготовка випускників до свідомого вибору професії.

5. Залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я.

6.Затвердження культури здорового способу життя.

Шляхи реалізації

1.Організація і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики;

2. Створення безпечного толерантного середовища шляхом удосконалення соціального захисту учнів, у тому числі дітей пільгових категорій;

3. Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей з неповних та малозабезпечених сімей, дітей–інвалідів, дітей, які проживають в сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей та з сімей учасників АТО.

4. Мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання школярів .

5. Створити оптимальні умови для виявлення, розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямах: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному.

6. Організувати діяльність закладу освіти як зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату через структуру шкільного і класного учнівського самоврядування, стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх посильної участі у справах учнівського колективу;

7. Впровадження активних форм виховної роботи шляхом застосування інноваційних методів та прийомів.

Психолого-педагогічний аспект

Мета:формування особистості через шкільне та сімейне виховання з урахуванням:

• індивідуальних особливостей;

• здібностей;

• умінь та навичок.

Основні завдання:

1. Створення:

– ситуації творчості для всіх учасників освітнього процесу;

– умов для соціальної самореалізації учасників освітнього процесу;

– умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі.

2. Посилення впливу шкільного та сімейного виховання на формування:

• стійкої мотивації до здобуття освіти;

• високої духовної культури;

• моральних переконань;

• трудового виховання дітей.

3. Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.

4. Практичне забезпечення корекційно - розвивальної роботи:

• діагностики особистісного розвитку;

• ціннісних орієнтацій;

• соціального статусу;

• виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини.

5. Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в освітньому середовищі, профілактику девіантної поведінки, булінгу.

Шляхи реалізації:

1 . Психолого-педагогічна діагностика з виявлення у дітей:

• здібностей;

• схильностей;

• потреб;

• відстеження динаміки і розвитку обдарованих та здібних учнів та дітей, які потребують особливої педагогічної уваги.

2. Консультації та навчання батьків, проведення батьківських всеобучів.

3. Створення сприятливого психологічного клімату у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.

4. Морально-культурний особистий досвід учасників освітнього процесу.


Мережа класів та контингент учнів

Станом на 15 листопада 2021 року.

Опорна школа

Клас 2021-2022 Клас 2022-2023 Клас 2023-2024 Клас 2024-2025 Клас 2025-2026
1 22 1 21 1 22 1 19 1 21
2 24 2 22 2 21 2 22 2 19
3 29 3 24 3 22 3 21 3 22
4 17 4 26 4 24 4 22 4 21
5 20 5 17 5 29 5 24 5 22
6 25 6 23 6 17 6 29 6 24
16 7 25 7 20 7 17 7 29
16
18 16 8 25 8 20 8 17
18 16
9 20 18 16 9 25 9 20
18 16
10 21 10 20 10 18 10 16 10 15
11 19 11 21 11 20 11 18 11 16
Разом 265 267 250 233 226

Дзвеняцька філія

Клас 2022 - 2023 2023 - 2024 2024 - 2025 2025 - 2026
1 5 3 4 6
2 1* 5 3 4
3 5 1* 5 3
4 4 5 1* 5
5 10 4 5 1*
6 6 10 4 5
7 5 6 10 4
8 - 5 6 10
9 5 - 5 6
Разом 41 39 43 44

Бурковецька філія

Клас 2022 -2023 н.р 2023 -2024 н.р 2024 -2025 н.р 2025 -2026 н.р
1 6 5 6 6
2 7 6 5 6
3 6 7 6 5
4 - 6 7 6
Разом 19 24 24 23

Скибинецька філія

Клас 2021-2022 2022-2023 2023-2024 2024-2025 2025-2026 2026-2027
1 2 3 4 5 4 4
2 5 2 3 4 5 4
3 6 5 2 3 4 5
4 14 6 5 2 3 4
5 8 14 6 5 2 3
6 6 8 14 6 5 2
7 6 6 8 14 6 5
8 8 6 6 8 14 6
9 5 8 6 6 8 14
Разом 60 58 54 53 51 47

Якісний склад вчителів

Із загальної кількості педагогічних працівників мають такі кваліфікаційні категорії:

Категорія Опорний заклад Бурковецька філія Скибинецька філія Дзвеняцька філія
спеціаліст 2 1 9 5
ІІ категорія 3 - 1 -
І категорія 5 - 1 1
Вища категорія 19 2 11 10
вчитель методист 2 - - 1
старший вчитель 10 2 6 5

Методичні заходи, спрямовані на реалізацію стратегічно важливих для закладу питань

«Єдиний інформаційний простір»
1. Педагогічна рада «Рівень сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів і учнів школи. Ефективність використання Ікт в роботі з обдарованими дітьми» Очікувані результати: · створення визначених інформаційних і телекомунікаційних систем для розвитку інформаційної культури педагогів, здобувачів освіти та батьків; · створення комп’ютерної інфраструктури освітнього закладу; · об’єднання вчителів різних спеціальностей для реалізації Стратегії розвиту школи; · створення матеріально-технічної та науково-методичної бази даних; · оновлення наповнюваності шкільного сайту; · практичне засвоєння, а в подальшому застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі. 2022 Заступники директора, творча група
"Профільна освіта"
2. 3. Педагогічна рада «Використання ІКТ в реалізації допрофільної підготовки та профільної середньої освіти» Нарада при директору «Профільна середня освіта: погляд в майбутнє» Очікувані результати • впровадження нових моделей профільної середньої освіти; • підготовка педагогів для реалізації проекту «профільна середня освіта»; • сприяння оснащенню кабінетів для здобуття профільної середньої освіти здобувачами освіти; • налагодження конструктивних зв’язків з закладами освіти різних рівнів акредитації; • запровадження системного моніторингового спостереження за якістю профільної середньої освіти; • підготовка здобувачів освіти до свідомого вибору майбутньої професії. 2024 2023 Заступники директора, творча група
«Обдарована дитина»
4. 5. 6. 7. Методична рада «Роль наставника у творчому зростанні здобувача освіти» Семінар «Шляхи підвищення рівня мотивації саморозвитку здобувачів освітияк основа успішного навчання» Педагогічна рада «Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми» · «Рівень сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учасників освітнього процесу. Ефективність використання ІКТ в роботі з обдарованими дітьми» Круглий стіл «Результативність роботи з обдарованими дітьми» Очікувані результати: · формування банку даних із різноманітних напрямків роботи з обдарованими дітьми; · створення системи виявлення та розвитку обдарованих і талановитих дітей; · створення умов для їх самореалізації через надання якісних освітніх послуг, особистісно-орієнтований освітній процес, доступ до сучасних і традиційних інформаційних ресурсів. 2023 2024 2025 2026 Заступники директора, творча група
«Інновації в НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
8. 9. 10. Семінар «Інновації в освітньому процесі. Шляхи впровадження» Методична рада «Удосконалення самоосвіти вчителя – чинник професійного зростання» Круглий стіл «Професійне зростання вчителя у сучасному освітньому просторі» Очікувані результати: · узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію освітнього процесу; · відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти: · ефективна організація науково – методичних структур колегіального управління (науково – методичні ради, малі педагогічні ради, творчі групи, тощо); · запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації школи; · удосконалення рівня освітніх послуг; · створити у педагогічному колективі о закладу освіти власну модель інноваційного розвитку; · забезпечити розвиток інформаційної взаємодії та інтеграцію закладу освіти у світовий інформаційний освітній простір. 2022 2023 2024 Заступники директора, творча група
«Кадрове забезпечення освітнього процесу»
11. 12. 13. Круглий стіл «Професійна етика вчителя» Семінар «Імідж сучасного вчителя» Методична рада «Створення умов для педагогічної творчості вчителів» Очікувані результати: · створення системи професійно-педагогічної адаптації молодих спеціалістів; · стабілізація кадрового складу закладу освіти; · підвищення професійного рівня педагогічних працівників; · моральне і матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогів; · підвищення престижу педагогічної професії в громаді та утвердження соціального статусу вчителя. «Змінюймось! Інакше перестанемо існувати» 2023 2025 2026 Заступники директора, творча група

Перспективний план атестації педагогічного персоналу

Прізвище, імя, по батькові вчителя Роки
2021-2022 2022 - 2023 2023 - 2024 2024 - 2025 2025 - 2026
1 Складаний Іван Іванович А
2 Мамчур Лариса Володимирівна А
3 Складана Тетяна Анатоліївна А
4 Бартко Галина Петрівна А
5 Обатюк Галина Іванівна А
6 Гергель Олена Олексіївна А
7 Сович Олена Вікторівна А
8 Бойко Надія Григорівна А
9 Капшук Тетяна Аврамівна А
10 Лігава Світлана Петрівна А
11 Кріт Тетяна Дмитрівна А
12 Уженкова Світлана Олександрівна А
13 Косенко Валентина Олександрівна А
14 Наконечнюк Тетяна Вікторівна А
15 Туренко Алла Петрівна А
16 Кичун Наталія Михайлівна А
17 Осадчий Роман Петрович А
18 Блінова Ольга Юріївна А
19 Дідух Наталя Василівна А
20 Паламарчук Людмила Миколаїна А
21 Кравчук Оксана Василівна А
22 Мотовилець Ірина Миколаївна А
23 Ратушна Людмила Іванівна А
24 Зіп’юк Наталія Іванівна А
25 Іванченко Зінаїда Дмитрівна А
26 Столярчук Ірина Миколаївна А
27 Рачинська Лариса Володимирівна А
28 Гісса Марина Сергіївна Закінчення ВНЗ(магістратура) атестація 2026-2027 н.р.
29 Бендерський Олександр Володимирович А

Бурковецька філія

Прізвище, імя, по батькові вчителя Посада, предмет Роки
2022 2023 2024 2025 2026
1 Хоменко Л.В. А
2 Юрченко Н.І. А
3 Войцеховська Я. А. А
4 Солом’янюк А.Б. А

Скибинецька філія

Прізвище, імя, по батькові вчителя Роки
2022 2023 2024 2025 2026
1 Мазуренко Валентина Андріївна А
2 Прилуцька Лідія Павлівна А
3 Іванюта Катерина Миколаївна А
4 Михальченко Марія Василівна А
5 Грабовенко Ліна Миколаївна А
6 Панченко Ліна Сергіївна А
7 Назаренко Володимир Павлович А
8 Ярош Тетяна Василівна А
9 Франчук Лариса Андріївна А
10 Савлук Петро Леонідович А
11 Лівінська Валентина Геннадіївна А
12 Жабчук Інна Дмитрівна А
13 Яворська Тетяна Михайлівна А
14 Постолюк Лариса Григорівна А
15 Бахмач Олександр Васильович А
16 Бахмач Галина Іванівна А
17 Головченко Вікторія Олександрівна А
18 Ільїна Мар’яна Сергіївна А
19 Калько Іван Трохимович А
20 Пікула Олена Володимирівна А
21 Загоруйко Ірина Павлівна А

Перспективний план розвитку матеріально — технічної бази

Опорний заклад

2022 - Ремонт перекриття школи - Організація комп’ютерного класу для 1 — 4 класів - Заміна парт в 11 та 14 кабінетах
2023 - Ремонт перекриття школи та утеплення школи - Придбання мультимедійного комплексу для 12 кабінету - Заміна парт в 23 та 22 кабінетах
2024 - Утеплення школи - Придбання мультимедійного комплексу для 10 кабінету - Заміна парт в 20 та 19 кабінетах
2025 - Капітальний ремонт спортивного залу - Оновлення спортивного інвентаря - Заміна парт в 30 та 28 кабінетах
2026 - Капітальний ремонт майстерні - Придбання робочого інструменту для майстерні - Заміна парт в 25 та 21 кабінетах

Бурковецька філія

2022-2023 н.р - Забезпечення обладнанням приміщення кухні: витяжка, електром’ясорубка, холодильник, 30 комплектів посуду (тарілки, стакани, ложки); - 2 магнітні дошки; - 6 комплектів учнівських парт для учнів 1 класу (столи, стільчики); - 2 ноутбуки та 2 принтера (для 1 класу та дошкільного відділення)
2023-2024 н.р - 5 комплектів учнівських парт для учнів 1 класу (столи, стільчики); - 1 ноутбук для учнів 1 класу; - 1 принтер для учнів 1 класу.
2024-2025 н.р - 6 комплектів учнівських парт для учнів 1 класу (столи, стільчики); - 1 ноутбук для учнів 1 класу; - 1 принтер для учнів 1 класу.
2025-2026 н.р - 6 комплектів учнівських парт для учнів 1 класу (столи, стільчики); - 1 ноутбук для учнів 1 класу; - 1 принтер для учнів 1 класу.

Скибинецька філія

2021-2022 н.р - Придбання ноутбуків. - Косметичний ремонт закладу. - Облаштування квітників біля філії. - Поповнення їдальні новим посудом. - Виготовлення та установка пластикових вікон і дверей у класних кімнатах.
2022-2023 н.р. - Виготовлення та установка пластикових вікон і дверей у класних кімнатах та шкільній їдальні. - Поповнення матеріальної бази спортивного залу. - Косметичний ремонт закладу. - Заміна витяжки у шкільній їдальні.
2023-2024 н.р - Поповнення шкільної бібліотеки художньою літературою - Обладнання методичного кабінету. - Косметичний ремонт закладу. - Ремонт сходів, що ведуть до центрального входу приміщення закладу.
2024-2025 н.р - Капітальний ремонт надвірного туалету. - Косметичний ремонт закладу. - Придбання тренажерних споруд для спортивного майданчика
2025-2026 н.р - Косметичний ремонт закладу. - Придбання тренажерних споруд для спортивного залу.

Дзвеняцька філія

2023 - 2024 Проведення інтернету

Очікувані результати

Основними очікуваними результатами упровадження Стратегії розвитку є:

• формування культури спілкування та інформаційної культури учасників освітнього процесу;

• впорядкування інформаційного обміну баз даних;

• мотиваційний аспект набуття знань учнями;

• розвиток соціальної та комунікативної активності учнів;

• формування в учнів навичок ефективного спілкування;

• формування в учнів культури збереження і зміцнення свого здоров’я;

• створення безпечного толерантного шкільного середовища;

• формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти.

• надання доступу педагогічним працівникам та учням до сучасних інформаційних ресурсів та технологій;

• підняття освітнього процесу на новий якісний рівень;

• залучення громадськості, батьків, учнів до плідної співпраці з метою розвитку закладу освіти.

Одним із очікуваних результатів є модель випускника

Моделлю випускника є громадянин держави, який:

– має активну позицію щодо реалізації ідеалів і цінностей України, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни;

– є особистістю, якій притаманні демократична громадянська культура, усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її громадянською відповідальністю;

– уміє грамотно сприймати та уміє аналізувати проблеми суспільства, бути конкурентно спроможним на ринку праці, впевнено приймати сучасні реалії ринкових відносин, використовувати свої знання на практиці;

– уміє критично мислити;

– здатний до самоосвіти і саморозвитку;

– відповідальний, уміє використовувати набуті компетенції для творчого розв’язання проблеми;

– уміє опрацювати різноманітну інформацію.

Науково-методична проблема, над якою працює школа:

«Впровадження елементів інноваційних технологій у навчально-виховний процес на основі компетентнісно зорієнтованого навчання»

Поетапне розв’язання проблеми

· 2016/2017 н.р. – «Методичне забезпечення впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».

· 2017/2018 н.р. – «Практичне застосування елементів інноваційних технологій у навчально-виховному процесі».

· 2018/2019 н.р. – «Моніторингове відстеження результатів застосування елементів інноваційних технологій».

· 2019/2020 н.р. – «Компетентнісно зорієнтований підхід до застосування елементів інноваційних технологій».

2020/2021 н.р. – «Результативність і узагальнення застосування елементів інноваційних технологій у навчально-виховному процесі».

План роботи над методичною проблемою

І етап. Концептуально-організаційний (2016/2017 н.р.)

Зміст роботи
1. Вивчення різноманітних джерел літератури, її науковий аналіз. 2. Діагностування вчителів із метою виявлення їх методичних знань із проблеми. 3. Збір та оформлення інформації з проблеми в методичному кабінеті школи. 4. Засідання педагогічної ради: · «Основні напрями впровадження інноваційних технологій у школі та їх методичне забезпечення»; · «Особистість учня та вчителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому процесі»; · «Педагогічний такт і професійна етика у формуванні особистості школяра». 5. Круглий стіл (обмін досвідом): · розвиток інформаційної компетенції учнів · розвиток творчої компетенції учнів.

Структура методичних формувань

Методична рада

План роботи над методичною проблемою

ІІ етап. Практичний розвиток (2017/2018н.р.)

Зміст роботи
1. Педагогічний консиліум «Інноваційні форми адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі». 2. Круглий стіл(обмін досвідом): · Методика формування практичного мислення на уроках; · Інтерактивні форми проведення уроків; · Створення планів самоосвіти вчителів. 3. Засідання педагогічної ради: · «Діяльнісний підхід до розвитку творчих здібностей особистості»; · «Інноваційні системи контролю та оцінювання досягнень учнів у контексті парадигми освіти»; · «Ситуація успіху як метод управління інноваційним процесом у школі». 4. Конкурс «Методичне обєднання – 2018». 5. Створення папки «Інноваційні технології на уроках та поза ними».

Цілі й завдання

1. Здійснити цілеспрямовану ґрунтовну теоретичну підготовку всіх членів колективу.

2. Ознайомити педколектив із передовим педагогічним досвідом із даної проблеми.

3. Вивчити передовий педагогічний досвід із даної проблеми кращих учителів школи.

4. Провести моніторинг ефективності педагогічного колективу з упровадження інноваційного досвіду.

Кiлькiсть переглядiв: 385

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.